close

 

10-06 醫治者 Healer

You hold my every moment
你帶領我每一刻
You calm my raging seas
你平靜我心中如狂潮的海(引聖經 指示摩西帶埃及人越過紅海)
You walk with me through fire
你與我一起走過火焰(此指困難)
and heal all my disease
及治療我所有的疾病

(Pre-chorus)
I trust in You
我相信你
I trust in You
我相信你
(Chorus)
I believe You're my healer
我相信 你是我的醫治者
I believe You are all I need
我相信 你是我所有的需要
I believe You're my portion
我相信 你是我的部分
I believe You're more than enough for me
我相信 你給我比足夠的更多
Jesus, You're all I need
主啊 只有你是我所需要

(Bridge)
Nothing is impossible for You
在你裡面沒有任何事是沒可能的
Nothing is impossible
Nothing is impossible for You
You hold my world in Your hands
你掌管我的世界在你的手中
(Chorus)

 

 

 

天國文化復興 stand.jpg

arrow
arrow
    全站熱搜

    STAND 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()