close

永遠看顧 Although Thousand Collapse  (中文、英文、印尼)

  中文    英文

譜下載

 


印尼原唱 WALAU SERIBU REBAH


*詩97:7 雖有千人仆倒在你旁邊,萬人仆倒在你右邊,這災卻不得臨近你。

我從來不曾懷疑過
Mercies that rise with the new morn
到底你有多麼愛我
Set me apart as a new born
我生命裡的每一分鐘
Each moment I live, by faith I believe
都有你看顧著我
With You I'm never alone 


有的時候黑暗臨到
Darkness may come, trials seem so long
有的時候巨浪狂風
You are the light I depend on
我心依然滿有平安
Through valleys and storms, Your word keeps me strong
因為有你看顧我
My shelter, refuge and song
我的主
I trust in You 


不管前面道路有多困苦
Everyday I live ,I know You are my God
耶穌你永遠是我的幫助
I lift my face and look to You my Lord
只要有你在我生命中永遠看顧
Even when the mountains tremble, and a thousand fall
我必能一路永跟隨我的主
I will stand with You, my Jesus, take my all

arrow
arrow
    全站熱搜

    STAND 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()